אבנים מומחים בסוג אנדרטאות

    אנדרטה היא מבנה שהוקם כדי להנציח אדם או אירוע שחלף. המבנה ממוקם מעל או באזור ציבורי, כדי לזכור את חייו של אדם ויכול לקבל ביטוי פסל או סוג אחר של בנייה. אנדרטה מתייחסת בדרך כלל לאנדרטה הפיזית כולה, זה יכול להיות מבחר של דברים, החל מסתם מצבה עם בסיס ועד למה שנקרא 'אנדרטה מלאה'. מהן אנדרטאות מלאות? אנדרטה מלאה זה בדיוק איך שזה נשמע. אנדרטה מלאה היא יותר משוכללת מהלוח הסטנדרטי או המצבה הקלאסית.

    סוגי אנדרטאות שונות

    מבין סוגי האנדרטאות ישנן :אנדרטאות מלאות, אנדרטאות לבית הקברות, אנדרטאות במרחב ציבורי, אנדרטאות תלויות ועוד.

    אנדרטה מלאה מזוהה בדרך כלל על ידי מצבה עם בסיס או לוח, אך המזהה העיקרי הוא המדרכה או הגבול העוברים סביב כל גבול הקבר. אלה כוללים גם לוח באורך מלא המכסה את כל הקבר או במקרים מסוימים ערוגה בגינה או חלוקי נחל/שבבים. אלה אינם הפריטים היחידים שניתן למצוא על אנדרטה מלאה. ישנם אביזרי אנדרטאות רבים שמתווספים לעתים קרובות כולל צלבים ומוטיבים דתיים אחרים, אגרטלים ופרחים, מנורות ואורות סולאריים, פסלים, כדים וכו'.

    אנדרטאות לבתי קברות הן האנדרטאות הקלאסיות שאנו רגילים לראות בבתי קברות.

    אנדרטאות ציבוריות אנדרטאות הממוקמות ברחוב, בטבע או במבנה ציבורי כלשהו.

    אנדרטאות תלויות הן אנדרטאות שאינן מחוברות לרצפה אלה תלויות, בדרך כלל על ידי ווים או מסגרת לקיר או לתקרה

    בחברת אבנים אנו מתחייבים לספק מגוון איכותי של אנדרטאות, אם כי חשוב לזכור שבחלק מבתי הקברות, המרחבים הציבוריים והפארקים יהיו הגבלות על סוגי אנדרטאה ואתרי הזיכרון שהם יאפשרו. לאחר ששקלתם את כל סוגי האנדרטאות הקיימות, צוות בית המלאכה המיומן שלנו, יעבדו על יצירת אנדרטה אינדיבידואלית עם השפעה עמוקה ומתמשכת עבורכם. הצוות של אבנים בהנהלת טל חזן מומחים בחיתוך, ליטוש וחריטה של ​​אנדרטאות. בנוסף לאפשרות לשנות פרטים כדי לשקף את הדרישות האישיות שלכם. אם יש לכם עוד שאלה או נקודה שאתם סקרנים לגביה, אל תהססו. פנו כבר היום וצוות אמני האבן שלנו ישמחו לעמוד לרשותכם.


      WhatsApp-Image-2018-12-04-at-09.24.55

      צרו קשר לפרטים נוספים ונחזור אליכם בהקדם


        חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי