אנדרטאות בעיצובים שונים

    תהליך ליצירת אנדרטה

    התהליך של עיצוב אנדרטאות הוא תהליך מורכב, שמצריך המון תכנון מראש, החלטה על נושא מנחה או חזון שהאנדרטה אמורה להקרין אל המרחב הציבורי. עיצוב אנדרטאות שמתבצע כהלכה, מאפשר לכם לבטא את רגשותיכם על ידי הנצחה של אירוע או אנשים חשובים מן העבר. על מנת שיוכלו למצוא את הדרך הטובה ביותר לייצג חיים שלמים באמצעות אנדרטה מרשימה וייחודית. פנייה למומחה לעיצוב אנדרטאות מיומן היא בחירה באיכות, במקצועיות וביכולת שלכם להקרין את הערכה שלכם באמצעות אנדרטה מכובדת. באמצעות שלל סגנונות עיצוב שובי לב. עיצוב אנדרטאות בהתאמה אישית הינו שירות פופולארי במיוחד, שמטרתו לספק אנדרטה ייחודית בעיצובים שונים, ובהתאם לטעם האישי שלכם.

    עיצובים שונים

    ישנם סוגים רבים ושונים של אנדרטאות . ניתן לעצב אנדרטאות בהתאמה אישית שלוקחת את מפעל ההנצחה שלכם, באופן שאתם רואים אותו. סוגים שונים של עיצוב אנדרטאות כוללים:
    – אנדרטאות בשילוב עיצובים שונים באבן
    – אנדרטאות עם חריטה
    – שימוש באלמנטים דקורטיביים מודרניים
    – שימוש באלמנטים של סגנונות קלאסיים
    – אנדרטאות עם ציורים
    – אנדרטאות עם תמונות
    – אנדרטאות מאבן גרניט
    – אנדרטאות מאבן שיש
    – אנדרטאות מלחמה
    – אנדרטאות פרטיות
    – אנדרטאות ציבוריות

    אם אתם לא יודעים איזה סוג של אנדרטה מתאימה לכם ביותר, מומלץ לפנות לייעוץ לבית מלאכה ותיק ומנוסה.

    אבנים – המומחים שלכם לעיצוב אנדרטאות

    חברת אבנים בניהולו של טל חזן פועלת כבר שנים רבות בתחום עיצוב ובניית אנדרטאות ברמה הגבוה ביותר בארץ. החברה פועלת כבר מעל ל15 שנים, בהנחיית החזון של טל לספק לציבור הישראלי את האנדרטאות המיוחדות, המרשימות והחזקות ביותר וברמה ללא מתחרים. הצוות שלנו בבית המלאכה אבנים, מצויד בכל הידע והניסיון הדרוש, על מנת למנף את אנדרטת ההנצחה שלכם. וכל זאת בליווי תודעת השירות הטובה ביותר והמחיר המשתלם ביותר בשוק האנדרטאות הישראלי. בחירה בחברת אבנים היא בחירה באיכות ללא פשרות, לצד שירות שיודע לקחת את הבקשה שלכם ולהוציא אותה לפועל, על הצד הטוב ביותר. בנוסף נשמח להזמין אתכם לסיור בבית המלאכה ולראות בעצמכם כיצד קורה הקסם של אבנים.

     


      WhatsApp-Image-2018-12-04-at-09.24.55

      צרו קשר לפרטים נוספים ונחזור אליכם בהקדם


        חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי