אנדרטאות ציבוריות ופרטיות

    סוגי עיצובים שונים שמתאימים לאנדרטאות

    ניתן לעצב אנדרטה במגוון רחב של סגנונות. אשר יכולים לקבל ביטוי בגודל האנדרטה, הצורה שלה והאלמנטים הדקורטיביים שאתם בוחרים לעיצוב אנדרטה.
    בין סוגי העיצוב הפופולאריים ביותר לאנדרטאות ניתן למצוא:
    – אנדרטאות מעוטרות בתחריטים
    – אנדרטאות עם תמונה
    – פסלים
    – אנדרטאות בעיצוב קלאסי
    – עיצוב אנדרטה מודרני

    עיצוב אנדרטה פרטית

    עיצוב אנדרטה שמטרתה לשמש באזור ציבורי או באזור פרטי, אבל ההזמנה שלה נעשית על ידי אנשים פרטיים. כמו למשל במקרים בהם הורים מעוניינים להקים אנדרטה, לבן שנפל במלחמה מחוץ למושב בו הם מתגוררים. עיצוב אנדרטה פרטית חייב להתחשב במיקומים והאדם או המאורע שהאנדרטה מבקשת להנציח.

    סוגים שונים של עיצובים שונים

    ישנם סוגים רבים ושונים של מצבות או סוגי מצבות כפי שיש המכנים זאת. ניתן לעצב מצבות בהתאמה אישית ולהתאים אישית לחלוטין לציון חלקת הקבורה או מקום הקבר של אדם אהוב. שימו לב: לכל בית עלמין יש דרישות משלו לגבי המצבות שהם יתירו בבית העלמין. בדקו עם בית הקברות שלכם כדי לוודא שהמצבה שאתם רוצים תתקבל ללא שום התנגדות.
    סוגים שונים של עיצוב מצבות כוללים:
    – עיצובים שונים באבן
    – חריטה
    – שימוש באלמנטים דקורטיביים
    – התאמה אישית לסגנון של הנפטר
    – סגנונות מודרניים לעיצוב מצבות
    – סגנונות קלאסיים
    – סגנונות מזרחיים וסגנונות יוקרתיים

     

    אבנים – המומחים שלכם לעיצוב אנדרטה

    חברת אבנים בניהולו של טל חזן פועלת כבר שנים רבות בתחום עיצוב אנדרטאות ברמה ללא מתחרים. החזון של טל לספק לקהל הישראלי את האנדרטאות המכובדות, המיוחדות, המרשימות והעמידות ביותר בשוק. צוות בית המלאכה של אבנים כולל את טל חזן, אדריכל נוף ואמן פסל באבן. אשר ביחד יוצרים סימפוניה של מלאכת עיצוב אנדרטה ברמה המקצועית ביותר. אנו מזמינים אתכם לבית המלאכה שלנו, לביקור וסיור במקום בו הקסם מתרחש. צרו עימנו קשר כבר היום דרך מספר הטלפון או באמצעות הודעת אי מייל. ואנו מבטיחים לחזור אליכם בהקדם בליווי כל הידע הדרוש לבחירת עיצב אנדרטה שתתאים לצרכים שלכם.

     


      WhatsApp-Image-2018-12-04-at-09.24.55

      צרו קשר לפרטים נוספים ונחזור אליכם בהקדם


        חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי