הנצחה באמצעות אנדרטה

    הנצחת אומנות

    בשנים האחרונות חל שיפור כללי בהערכה הציבורית לאומנות. זה נובע בחלקו מהגידול בעושר עם הפנאי הנובע מכך והזדמנות לנסיעות, ובחלק מהפעילות המסחרית המוגברת וחילופי תרבות עם אומות אחרות. הישראלי של היום עושה מבצע רכישות עם הערכה נלהבת יותר של יופי אמיתי ועיצוב איכותי באמת. כאשר המטרה היא לקשט את המרחב הציבורי, באמצעות אמצעי הנצחה שמכיל אמריה כלשהי בנוגע לאנשים, הרגעים או המאבקים שמטרת האנדרטה להנציח.

    אנדרטאות

    בחברות רבות אנדרטאות קשורות בדרך כלל לתהליכים סוציו-אקונומיים ופוליטיים דינמיים שעברו על אותן חברות. בשל ההשקעה הרבה של משאבי אנוש ואחרים הכרוכים בבנייה ובתחזוקה שלהם, הקמת אנדרטאות כאלה, מהוות יעד מחקר שימושי על מנת לחקור הן את החברות הקשורות אליהן, כמו גם את התהליכים הבסיסיים שיצרו רמות בנייה דיפרנציאליות. אנדרטאות עשויות להישאר זהות פיזית במשך זמן מה, אבל בהחלט לא לנצח. גם המשמעות הממשית שאנשים מתקשרים אליהם עשויה להשתנות באופן קבוע עקב שינויים בהקשרים שבהם אנשים רואים את ההיסטוריה והמציאות.

    הקמת אנדרטאות בעיצובים שונים

    ישנן סוגים שונים של אנדרטאות הנבדלות אחת מהשנייה על ידי :
    – חומרי הבנייה ששימשו להקמתן
    – הסגנון הדקורטיבי שנבחר
    – האמן שנבחר לעצב אותן
    – המיקום שלהם
    – המסר שכל אנדרטה מבקשת להעביר

    במדינת ישראל לצערנו רוב האנדרטאות מנציחות חיילים שנפלו במלחמות ישראל, וקורבנות טרור. הקמת אנדרטאות מסוג זה מצריכה חשיבה רבה, לצד צוות מסור ומקצועי. על מנת שהאנדרטה תצליח להנציח ברמה המכובדת, היוקרתית והמרשימה ביותר. אנדרטאות בדרך כלל עשויות מאבנים או מתכות, בהתאם לצורך שלהם ולמראה המבוקש שמנסה האמן להשיג.

    חברת אבנים – מומחים להקמת אנדרטאות

    חברת אבנים בהנהלתו של טל חזן, מתמחה בהקמת ועיצוב אנדרטאות, באמצעות שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר, לצד כישרון אומנותי ללא מתחרים. הצוות המקצועי בבית המלאכה שלנו, פועל ביסודיות, מקצועיות ומתוך השליחות. בשביל לספק לכם את האנדרטה המרשימה ביותר, והכול בהתאם לצרכים והרצונות שלכם. מגובים בניסיון של שלושים שנים, הצוות שלנו ישמח לעמוד לרשותכם בכל בקשה ושאלה. צרו קשר כבר היום להקמת אנדרטה מרשימה ומכובדת.

     


      WhatsApp-Image-2018-12-04-at-09.24.55

      צרו קשר לפרטים נוספים ונחזור אליכם בהקדם


        חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי