כיצד לפסל באבן

    אומנות הפיסול

    פסל אבן הוא חפץ העשוי מאבן שעוצב, בדרך כלל על ידי גילוף, או הורכב ליצירת צורה תלת ממדית ומעניינת מבחינה ויזואלית. אבן עמידה יותר מרוב החומרים האלטרנטיביים לפיסול, מה שהופך אותה חשובה במיוחד בפיסול אדריכלי בחלק החיצוני של מבנים.

    שיטות שונו לפיסול באבן

    בשיטה הישירה של גילוף באבן, העבודה מתחילה לרוב בבחירת האבן לגילוף, אשר איכויותיה ישפיעו על בחירות האמן בתהליך העיצוב. האמן המשתמש בשיטה הישירה עשוי להשתמש בסקיצות אך נמנע משימוש במודל פיזי. הצורה או הדמות המלאה בממדים נוצרים לראשונה באבן עצמה, כאשר האמן מסיר חומר, משרטט על גוש האבן ומפתח את יצירת האומנות על הדרך. מצד שני, היא השיטה העקיפה, כאשר הפסל מתחיל עם דגם מוגדר ברור שיועתק באבן. הדגמים, העשויים בדרך כלל מגבס או חמר, עשויים להיות בגודל מלא של הפסל המיועד ומפורטים במלואם. לאחר השלמת הדגם, על הפסל למצוא אבן מתאימה שתתאים לעיצוב המיועד, בהתאם להשפעה או האמירה שהפסל אמור להקרין לקהל. לאחר מכן מעתיקים את הדגם באבן על ידי מדידה או במכונה. שיטה זו משמשת לעתים קרובות כאשר הגילוף נעשה על ידי פסלים אחרים.

    אומנות הפיסול

    פיסול באבן היא אומנות מורכבת, המצריכה מהאמן יכולות טכניות ואת ההשראה לפסל באבן באופן שישאיר רושם עז. אומנות הפיסול הינה פרקטיקה שמצריכה עשרות שנים על מנת להתמקצע. ולכן לפיסול באבן מומלץ לפנות אך ורק לבית מלאכה ותיק ומומלץ.

    אבנים – מומחי לפיסול באבן

    חברת אבנים בניהולו של טל חזן פועלת כבר שנים רבות בתחום הקמת אנדרטאות, מצבות ואתרי הנצחה ברמה הגבוה ביותר בארץ. החברה פועלת כבר מעל ל-15 שנים, של צוות עם ניסיון של מעל 30 שנה בתחום.
    הצוות של בית המלאכה אבנים מצויד בכל הידע והניסיון הדרוש, על מנת למנף את אנדרטת ההנצחה שלכם. וכל זאת בליווי תודעת השירות הטובה ביותר והמחיר המשתלם ביותר בשוק האנדרטאות הישראלי. בחירה בחברת אבנים היא בחירה באיכות ללא פשרות, לצד שירות שיודע לקחת את הבקשה שלכם ולהוציא אותה לפועל, על הצד הטוב ביותר. בנוסף נשמח להזמין אתכם לסיור בבית המלאכה ולראות בעצמכם כיצד קורה הקסם של אבנים.

     


      WhatsApp-Image-2018-12-04-at-09.24.55

      צרו קשר לפרטים נוספים ונחזור אליכם בהקדם


        חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי